ellensjo

TRÄNINGSSCHEMA - MAJ

 

Från och med den 1 Maj så har jag satt igång lite hårdare med träningen och framför allt blivit nogare med vad jag äter. Jag ska undvika att äta onyttigheter helt enkelt. Så inget socker. Förutom fruktsocker. Jag försöker också att dra ned på snabba kolhydrater som till exempel vit pasta och vitt bröd. Det ni ser ovan inom kategorierna "protein, fett och kolhydrater" är ungefär det som jag får äta. Jag ska alltså inte dra ned på något helt utan byta ut det till andra slags "proteiner, fetter och kolhydrater" som är bättre för hälsan. Socker och transfetter är det jag vill undvika helt dock! Mitt träningsschema lyder ungefär som det nedan. Nu kanske ni undrar varför jag inte har en vilodag inlagt men det är helt beroende på när jag inte kan gymma. Det blir självklart så att jag inte kommer att kunna gymma 7 dagar i veckan. Så den dag jag inte hinner blir alltså vilodag och sen är torsdagar endast kondition då kan man ju träna hemma och typ ut och springa eller gå en PW eller något. 

 

Måndag: - Konditionspass

- Rygg

Tisdag: - Biceps + Triceps

Onsdag: - Ben + Mage

Torsdag: - Kondition

Fredag: - Kondition+ Mage

Lördag: - Frivilligt (helst rygg,axlar, armar)

Söndag: Ben (HÅRT!)

Kommentarer

Laddar kommentarer...
Visa alla kommentarer
Formuläret laddas